نگاشته شده توسط: محمدرضا | آگوست 7, 2010

ايران ، جنوب غربي

فيلم مستند » ايران ، جنوب غربي»  آماده نمايش شد .

بعد از كشف و حفر ميدان نفتي آزادگان و احداث سد كرخه ،  قسمت اعظم تالاب » هورالعظيم» واقع در جنوب غربي ايران نابود شد. خشك شدن اين تالاب كه تنها منبع اقتصادي مردم به شمار مي رفت باعث مهاجرت اكثر هورنشينان به شهرهاي مجاور شد . اين مستند روايت زندگي آخرين ساكنان هورالعظيم است .

اين مستند به كارگرداني محمدرضا فرطوسي  ، تصويربرداري رضا عبيات  و تهيه كنندگي مشترك  شركت فيلمسازي بهنام فيلم و محمدرضا فرطوسي تهيه شده است.

» ايران ، جنوب غربي » با مدت زمان 52 دقيقه و با فرمت HD تصوير برداري شده است .

ساير عوامل فيلم عبارتند از :  تحقيق و تدوين : محمدرضا فرطوسي ، مدير توليد : سيد باقر موسوي ، دستيار توليد : سيد احمد موسوي ، مشاور محلي : احمد سواري


پاسخ

  1. تسلم.
    عجب پوستر قشنگی انتخاب کردی!!!!
    خسته نباشی. با آرزوی موفقیت های روزافزون.

  2. سلام. عکس پوستر رو که خیلی حرفه ای انداخته ای. مطمئنم که فیلم هم باید قشنگ باشه. بالاخره بر اساس یک ضرب المثل قدیمی، وقتی ویتترین (پوستر) رو قشنگ می کنی حتما توی انبار(فیلم) هم باید چیز قشنگی وجود داشته باشه.

  3. سلام

    کیف احوالک ؟

    خوبی ؟ عزیز مرکز گسترش بودم و بسته ی پستی فیلمت رو دیدم.

    خوشحال شدم. انشاالله در جشنواره همدیگر رو می بینیم.

  4. یا حسیییییییییییییییییییییییییییییین

    پس مدتی که نبودی و ازت خبری نبود مشغول بود!

    عزیزم سخت منتظرم فیلمتو ببینم.

    ضمنن با تعدادی از دوستان خوبت دوست شدم و از این دوستی ها بی نهایت خوشحالم.

    خدا حافظ

  5. مرحبا استاذ محمد
    نتمنی النجاح والسرور الدائم لک ولعائلتک
    معاک علی الساری من الاهواز اقدم شکری لک علی انجازک فی مجال توعیه الاخرین من معاناة بعض العرب الذین یعیشون فی
    الاهوار……. حقیقتا انا کان فی ذهنی اخطر بهذا الانجاز ولا باس بها اذا کان منا سبقنی فحبت اکون من المشاهدین هذا الفیلم الذی یتکلم عن الجنوب اللی کنا نعیش فیه ومدی قرابت تفکرینا ببعض وشکرا علی ارسالالمعلومه التی توجهت من جانبک الیه ونرجوا ان یکون علی استمرار هذه الحرکه

    شکرا جزیلا من الله التوفیق ksc_sbf@yahoo.com

  6. سلام خسته نباشی
    تبریک میگم تموم شدن فیلمت رو و انشا…خبر موفقیتهای این فیلم به زودی اعلام کنی.

  7. اوو . بابا ایولا . عجب پوستری . به به .برا دانلود که نذاشتی :دی بیایم اکران خصوصی رامون می دی ؟ :دی


بیان دیدگاه

دسته‌بندی